horizontal counterflow heater

Bulgarian translation: хоризонтален противотоков нагревател

English term or phrase:horizontal counterflow heater
Bulgarian translation:хоризонтален противотоков нагревател
Entered by: Atanaska Ivanova-Massart

14:00 Nov 30, 2006
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / industrial heaters
English term or phrase: horizontal counterflow heater
stava duma za industrialni otopliteli
imate li idei kak zvuchi tova na bulgarski?
Atanaska Ivanova-Massart
Luxembourg
хоризонтален противотоков нагревател
Explanation:
Използва се и "противоструен"

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2006-11-30 14:06:57 GMT)
--------------------------------------------------

Вместо нагревател по избор можете да използвате и "отоплител"
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
az v krajna smetka reshih v polza na "horizontalen protivosturen otoplitel". Blagodaria za predlojeniata!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Нагревател с хоризонтален противоток
Willy Obretenov
3 +2хоризонтален противотоков нагревател
Trufev


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
хоризонтален противотоков нагревател


Explanation:
Използва се и "противоструен"

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2006-11-30 14:06:57 GMT)
--------------------------------------------------

Вместо нагревател по избор можете да използвате и "отоплител"

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 152
Grading comment
az v krajna smetka reshih v polza na "horizontalen protivosturen otoplitel". Blagodaria za predlojeniata!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Could-you
1 day 8 hrs

agree  atche84
2 days 19 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Нагревател с хоризонтален противоток


Explanation:
Бих предпочел "нагревател с хоризонтален противоток". Прилагателните пред нагревател нещо ме смущават

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev
3 days 4 hrs