KudoZ home » English to Bulgarian » Construction / Civil Engineering

tab

Bulgarian translation: (огъваща се) пластина


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tab
Bulgarian translation:(огъваща се) пластина
Entered by: Trufev

13:12 Nov 12, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Boring machines
English term or phrase: tab
Bend up the tab(s) on the bearing nut lock;
Bend down a tab until it is seated in 1 of the 4
grooves in the bearing lock nut.
teodopa
Bulgaria
(огъваща се) пластина
Explanation:
В контекста - на стопорната гайка на лагера.
Застопоряването се осъществява чрез огъване на радиално разположените пластини.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4законтряща шайбаKirilov
4(огъваща се) пластина
Trufev


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(огъваща се) пластина


Explanation:
В контекста - на стопорната гайка на лагера.
Застопоряването се осъществява чрез огъване на радиално разположените пластини.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 152

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
законтряща шайба


Explanation:
поставя се под всяка гайка, която не трябва да се саморазвива и има обикновено една асиметрична пластина за огъване над гайката

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-12 14:28:46 GMT)
--------------------------------------------------

може да бъде и шплент или както някои казват шплинт

Kirilov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16