KudoZ home » English to Bulgarian » Cooking / Culinary

filter coffee

Bulgarian translation: филтър кафе


10:09 Jul 24, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: filter coffee
Явно е обратното на турско кафе, но как точно да го преведа?
Emilia Delibasheva
Bulgarian translation:филтър кафе
Explanation:
JIMMY'S Delivery Menu
АМЕРИКАНСКО ШВАРЦ КАФЕ - 230 ml / ароматно филтър кафе Jacobs/, 0.99. ВИЕНСКО КАФЕ - 120 ml / по стара австрийска рецепта /, 1.70. КАФЕ ДЖИМИС - 150 ml ...
www.jimmys.bg/delivery.htm


е-Кулинар
Само филтър кафе и Jameson Irish Whiskey. ...
kulinar.gbg.bg/recview.php?rid=4
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Frensko Kafe
Daniel Temelkov
3Шварц кафеStefan Savov
3филтър кафеLudwig Chekhovtsov


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
филтър кафе


Explanation:
JIMMY'S Delivery Menu
АМЕРИКАНСКО ШВАРЦ КАФЕ - 230 ml / ароматно филтър кафе Jacobs/, 0.99. ВИЕНСКО КАФЕ - 120 ml / по стара австрийска рецепта /, 1.70. КАФЕ ДЖИМИС - 150 ml ...
www.jimmys.bg/delivery.htm


е-Кулинар
Само филтър кафе и Jameson Irish Whiskey. ...
kulinar.gbg.bg/recview.php?rid=4


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Благодаря.

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Шварц кафе


Explanation:
Шварц кафе е терминът, придобил гражданственост у нас, по неясни причини.

Stefan Savov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

16 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Frensko Kafe


Explanation:
Kafe svareno prez filter.

Daniel Temelkov
United Kingdom
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian