KudoZ home » English to Bulgarian » Economics

performance-based budgeting

Bulgarian translation: съставяне на бюджет на база на постигнатите резултати/производителност


14:00 Jul 2, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: performance-based budgeting
performance-based budgeting and sectoral spending
pop4e
Bulgarian translation:съставяне на бюджет на база на постигнатите резултати/производителност
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-07-02 14:09:05 GMT)
--------------------------------------------------

Т.е. при съставянето на бюджета различните звена, отдели, филиали и т.н. се финансират целево (и евентуално различно) на базата на постигнатите от тях резултати/продажби/производителност
Selected response from:

Atanas Dakov
Bulgaria
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ориентирано към резултатите бюджетиране
btoteva
5разпределяне на бюджета въз основа на постиженията/резултатите
Kendriya
3 +2бюджетиране въз основа на изпълнението (на показателите за изпълнение)
Lyudmil
4 +1съставяне на бюджет на база на постигнатите резултати/производителност
Atanas Dakov


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
съставяне на бюджет на база на постигнатите резултати/производителност


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-07-02 14:09:05 GMT)
--------------------------------------------------

Т.е. при съставянето на бюджета различните звена, отдели, филиали и т.н. се финансират целево (и евентуално различно) на базата на постигнатите от тях резултати/продажби/производителност

Atanas Dakov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  megi
13 mins
  -> Благодаря!

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
бюджетиране въз основа на изпълнението (на показателите за изпълнение)


Explanation:
http://www.registryagency.bg/bg/AboutUs/Structure/StrategicP...

Lyudmil
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yuliyan Gospodinov: това се използва в чиновническия език. да не се бърка с results based budgeting
5 hrs
  -> Благодаря

agree  Zlatka Gospodinova
1 day17 hrs
  -> Благодаря

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
разпределяне на бюджета въз основа на постиженията/резултатите


Explanation:
:)

Kendriya
Japan
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ориентирано към резултатите бюджетиране


Explanation:
вж. сайта на Министерство на финансите

btoteva
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  DDraganova
14 hrs

agree  Miglena Loster
2 days6 hrs