KudoZ home » English to Bulgarian » Economics

Terms of Business

Bulgarian translation: Търговски условия


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Terms of Business
Bulgarian translation:Търговски условия
Entered by: Iolanta Vlaykova Paneva

19:55 Mar 10, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: Terms of Business
Please go to our Terms of Business page for additional information you will need to place an order.

Това 'Инструкции на бизнеса ли е?'
Нещо не ми звучи добре на български.
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Търговски условия
Explanation:
Търговски условия

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2004-03-10 20:32:05 GMT)
--------------------------------------------------

По всяко време на денонощието и седмицата Вашите клиенти и бизнес партньори ще бъдат запознати с Вашите търговски условия, както и с промоциите, които предлагате.

http://www.market.bg/aboutus.phtml?tp=about

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2004-03-10 20:32:42 GMT)
--------------------------------------------------

София Франс Ауто се наложи и като компанията с най-гъвкави и атрактивни търговски условия - директна продажба, финансов лизинг до 4 години и оперативен лизинг.

http://www.news.pari.bg/cgi-pari/pari.news.cgi?WIN,2003,153,...
Selected response from:

Empty Whiskey Glass
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Търговски условия
Empty Whiskey Glass
5УсловияComtrans1
5Виж по-долуIrena Alexieva
3делови условияElissaveta Toteva


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
terms of business
Виж по-долу


Explanation:
По-скоро ми се струва, че става дума за принципи на работа или условия за приемане и изпълнение на поръчките, но ако имате възможност, отидете на съответната страница да видите какво пише във въпросните Terms.

Irena Alexieva
Cyprus
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
terms of business
делови условия


Explanation:
може и "бизнес условия" като по-модерно, също така "определения и условия за стопанска дейност"

Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Условия


Explanation:
щом е сайт за поръчки он-лайн, най-добре го оставете само като "Условия"

Comtrans1
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
terms of business
Търговски условия


Explanation:
Търговски условия

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2004-03-10 20:32:05 GMT)
--------------------------------------------------

По всяко време на денонощието и седмицата Вашите клиенти и бизнес партньори ще бъдат запознати с Вашите търговски условия, както и с промоциите, които предлагате.

http://www.market.bg/aboutus.phtml?tp=about

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2004-03-10 20:32:42 GMT)
--------------------------------------------------

София Франс Ауто се наложи и като компанията с най-гъвкави и атрактивни търговски условия - директна продажба, финансов лизинг до 4 години и оперативен лизинг.

http://www.news.pari.bg/cgi-pari/pari.news.cgi?WIN,2003,153,...

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milen Bonev
4390 days