KudoZ home » English to Bulgarian » Education / Pedagogy

development studies

Bulgarian translation: развойни изследвания


14:16 Sep 13, 2007
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Science - Education / Pedagogy
English term or phrase: development studies
humanitarian or development studies
IVA
Bulgarian translation:развойни изследвания
Explanation:
срещала съм го в документи, но не мога да цитирам конкретен речник
Selected response from:

Tzveta Valentinova
Grading comment
otchasti vinata beshe moia, zashtoto ne utochnih che tova e izuchavana uchebna disciplina.Blagodaria vi mnogo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2развойни изследвания
Tzveta Valentinova
3 +1науки за социално-политическо и икономическо развитиеYuliyan Gospodinov


Discussion entries: 1





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
развойни изследвания


Explanation:
срещала съм го в документи, но не мога да цитирам конкретен речник

Tzveta Valentinova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Grading comment
otchasti vinata beshe moia, zashtoto ne utochnih che tova e izuchavana uchebna disciplina.Blagodaria vi mnogo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yavor Dimitrov
2 hrs

agree  minahadji
6 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
науки за социално-политическо и икономическо развитие


Explanation:
Тук по-скоро става въпрос за група учебни дисциплини, а не за проучвания. Долу има линк към статията за development studies в wikipedia. Трудно е да се преведе на български с една или две думи, но би могло да бъде науки за социално-политическо и икономическо развитие


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Development_studies
Yuliyan Gospodinov
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: blagodaria!tozi otgovor mi triabvashe


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  etale
59 mins