KudoZ home » English to Bulgarian » Electronics / Elect Eng

port tearing

Bulgarian translation: каскадно свързване


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:port tiering
Bulgarian translation:каскадно свързване
Entered by: Vladimir Shapovalov

10:11 Dec 19, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: port tearing
пак нямам контекст (просто стринг) и "Indicates if the product has built in port tearing"...
Vladimir Shapovalov
United States
каскадно свързване
Explanation:
Правописна грешка в изходния текст - става дума за port tiering. В това можеш да се убедиш, като прочетеш
http://h41130.www4.hp.com/include/download2.asp?sessionid=pz...
който е единственият документ, където пише tearing (може би с изключение на онова, което ти превеждаш), и после отидеш на описанието на самия HP KVM Server Console Switch на
http://h18004.www1.hp.com/products/servers/proliantstorage/r...
и видиш
Tiering support for the HP Server Console Switches and the previous generation of legacy Compaq KVM switches means that to 256 servers can be managed from a single KVM console.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
Най-вероятно е именно това. Благодаря и на двамата! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3каскадно свързванеBoyan Brezinsky
3разделяне на портове
Natasha Stoyanova


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
разделяне на портове


Explanation:
ако става дума за IT техника

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 15

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
каскадно свързване


Explanation:
Правописна грешка в изходния текст - става дума за port tiering. В това можеш да се убедиш, като прочетеш
http://h41130.www4.hp.com/include/download2.asp?sessionid=pz...
който е единственият документ, където пише tearing (може би с изключение на онова, което ти превеждаш), и после отидеш на описанието на самия HP KVM Server Console Switch на
http://h18004.www1.hp.com/products/servers/proliantstorage/r...
и видиш
Tiering support for the HP Server Console Switches and the previous generation of legacy Compaq KVM switches means that to 256 servers can be managed from a single KVM console.


Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 74
Grading comment
Най-вероятно е именно това. Благодаря и на двамата! :)