KudoZ home » English to Bulgarian » Electronics / Elect Eng

draft shaft coupling

Bulgarian translation: съединител/муфа/куплунг/адаптор


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:draft shaft coupling
Bulgarian translation:съединител/муфа/куплунг/адаптор
Entered by: atche84

16:01 Feb 6, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / juice extractor manual
English term or phrase: draft shaft coupling
Части на сокоизтисквачка:
* drive shaft
* draft shaft coupling
* base of filter

etc.


Благодаря!
V_N
Bulgaria
съединител/муфа/куплунг/адаптор
Explanation:
който не рови в речниците, не вижда, че draft се появява като "тяга" в съчетания с регулатор и др., така че не е грешка, а лош подбор.
Никак не съветвам употребата на "шпиндел" (специализиран машиностроителен жаргон, не е за кухненски у-ва).
Очевадно е, че е на задвижващия вал, така че тези 2 думи могат директно да се изпуснат - в английския това се повтаря до втръсване, но в другите езици - не задължително.
Изберете си което ви харесва
Selected response from:

atche84
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4съединител/муфа/куплунг/адаптор
atche84
4съединител на едра резба - тип винт
4leavedClover
2схема на свързване
C_Metschkaroff


Discussion entries: 4





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
схема на свързване


Explanation:
В смисъл на схематично изображение на свързване(то) - нарисувано, а не в мащаб или тп. "СокоизСтисквачката се свързва по указания (нарисуван) начин" - малко по-свободен превод ... ;-(

C_Metschkaroff
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
съединител на едра резба - тип винт


Explanation:
draft shaft в случая е начина на свързване на два елемента - така става бърз монтаж и лесно се почиства
<br>
http://images.google.bg/imgres?imgurl=http://www.doubleengli...

4leavedClover
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 36

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
съединител/муфа/куплунг/адаптор


Explanation:
който не рови в речниците, не вижда, че draft се появява като "тяга" в съчетания с регулатор и др., така че не е грешка, а лош подбор.
Никак не съветвам употребата на "шпиндел" (специализиран машиностроителен жаргон, не е за кухненски у-ва).
Очевадно е, че е на задвижващия вал, така че тези 2 думи могат директно да се изпуснат - в английския това се повтаря до втръсване, но в другите езици - не задължително.
Изберете си което ви харесва

atche84
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 65
Grading comment
Благодаря!