KudoZ home » English to Bulgarian » Electronics / Elect Eng

Weblink External required for Ethernet 10 Base-T

Bulgarian translation: Изисква се външна Интернет връзка за етернет 10 base-t


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Weblink External required for Ethernet 10 Base-T
Bulgarian translation:Изисква се външна Интернет връзка за етернет 10 base-t
Entered by: Empty Whiskey Glass

09:13 Mar 12, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Weblink External required for Ethernet 10 Base-T
Weblink External required for Ethernet 10 Base-T

Част от едночестотен адаптор.
Пак от текста за същия предавател.
Empty Whiskey Glass
Изисква се външна Интернет връзка за етернет 10 base-t
Explanation:
Консултирах се със специалист.
Selected response from:

Elenka Ganeva
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Изисква се външна Интернет връзка за етернет 10 base-t
Elenka Ganeva
1връзка към интернетBoyan Brezinsky


Discussion entries: 1





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
weblink external required for ethernet 10 base-t
връзка към интернет


Explanation:
Това е другият вариант, споменат в бележката ми. Изхождайки от това, че текстът не е писан от native speaker, предполагам, че може да са се пообъркали. Че всъщност са имали предвид, че за управление през Ethernet порта е необходима допълнителна мрежова връзка, а ако искаме да сме малко по-далеч, връзката трябва да е към интернет. Но не бих се учудил, ако са объркали мрежа с "мрежата", т.е. с интернет, оттам да са решили, че интернет е еквивалентно на web и затова да се е получил weblink.
Разбира се, това са до голяма степен свободни съчинения с елементи на разсъждение. Ходът на мислите в главата на съчинителя на този документ стана толкова сложен, че по-вероятно е да е грешка при конвертиране, както казах в бележката.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 74

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
weblink external required for ethernet 10 base-t
Изисква се външна Интернет връзка за етернет 10 base-t


Explanation:
Консултирах се със специалист.

Elenka Ganeva
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P
89 days