KudoZ home » English to Bulgarian » Engineering: Industrial

valve blade

Bulgarian translation: (затварящ) шибър


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:valve blade
Bulgarian translation:(затварящ) шибър
Entered by: EAST

12:10 Jul 18, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / portable toilets
English term or phrase: valve blade
Open and close the valve blade once with seat and cover closed.
EAST
(затварящ) шибър
Explanation:
Клапата е елемент, който се завърта около ос. Шибърът е такъв, който се движи възвратно-постъпателно (плъзга се) - от нем. schieben = плъзгам. В случая е точно шибър. Моя близка използва такава тоалетна, аз й помогнах да издири вносителя у нас.

Подобна на тази е: http://www.thetford-europe.com/the/thomecon.nsf/web/portapot...

Бялата "чертичка" в черния пояс е дръжката на шибъра. Отваря се с изтегляне напред.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 23 mins (2005-07-18 17:34:41 GMT)
--------------------------------------------------

Поз. 31 на схемата: Поз. 18 на схемата: http://www.thetford-europe.com/the/thomecon.nsf/web/service_...$File/parts_pp_en.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 26 mins (2005-07-18 17:36:57 GMT)
--------------------------------------------------

Мдам.. така става от много копипейст ;)

Поз. 31 в: http://www.thetford-europe.com/the/thomecon.nsf/web/service_...$File/parts_pp_en.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 28 mins (2005-07-18 17:39:49 GMT)
--------------------------------------------------

Ух... нещо му има на това. PDF-ът може да се зареди от най-горния URL, с натискане на линка Parts portable toilets (вдясно)
Selected response from:

invguy
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(затварящ) шибър
invguy
1 +1клапаklyunchev


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
клапа


Explanation:
:-)

klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxx7777: Ако става дума за онова, което си представям, май би могло да се каже и "ЗАТВАРЯЩА ПЛАСТИНА" или ако ще е клапа, нека е ЗАТВАРЯЩА. Това е плоскостта, която затваря отвора на тоалетната чиния накъм канала и септичния резервоар. Така е и в самолетите.
26 mins
  -> Когато имате предложение, по-добре пускайте нов отговор, за да дадете възможност за избор от страна на питащия/питащата.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(затварящ) шибър


Explanation:
Клапата е елемент, който се завърта около ос. Шибърът е такъв, който се движи възвратно-постъпателно (плъзга се) - от нем. schieben = плъзгам. В случая е точно шибър. Моя близка използва такава тоалетна, аз й помогнах да издири вносителя у нас.

Подобна на тази е: http://www.thetford-europe.com/the/thomecon.nsf/web/portapot...

Бялата "чертичка" в черния пояс е дръжката на шибъра. Отваря се с изтегляне напред.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 23 mins (2005-07-18 17:34:41 GMT)
--------------------------------------------------

Поз. 31 на схемата: Поз. 18 на схемата: http://www.thetford-europe.com/the/thomecon.nsf/web/service_...$File/parts_pp_en.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 26 mins (2005-07-18 17:36:57 GMT)
--------------------------------------------------

Мдам.. така става от много копипейст ;)

Поз. 31 в: http://www.thetford-europe.com/the/thomecon.nsf/web/service_...$File/parts_pp_en.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 28 mins (2005-07-18 17:39:49 GMT)
--------------------------------------------------

Ух... нещо му има на това. PDF-ът може да се зареди от най-горния URL, с натискане на линка Parts portable toilets (вдясно)

invguy
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxx7777
18 hrs