KudoZ home » English to Bulgarian » Engineering (general)

dry carrier

Bulgarian translation: кораб за сухи товари


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dry carrier
Bulgarian translation:кораб за сухи товари
Entered by: Stefan Balchev

05:42 May 24, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: dry carrier
dry carrier
вид воден съд
slavist
кораб за сухи товари
Explanation:
....Логистикс е специализирана във фрахтоването на кораби за сухи товари, с размери от малотонажни за каботажно и речно плаване....

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 57 mins (2005-05-24 07:40:19 GMT)
--------------------------------------------------

- кораб със закрит трюм, за предпазване от влагата и корозията причинявани на някои стоки при морски/окенаски транспорт
Selected response from:

Stefan Balchev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1korab za prevoz na stoki w nasipno systoianie
Rosica Dimitrova
4 +1сухотоварен корабLudwig Chekhovtsov
4кораб за сухи товари
Stefan Balchev


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
korab za prevoz na stoki w nasipno systoianie


Explanation:
Кораб за превоз на стоки в насипно състояние. Още се нарича dry bulk carrier. Намерих думата в речника на ЕИ.

Rosica Dimitrova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxAkasia: кораб за насипни товари http://www.port.bg/documents/Tarifa_za_tzenite_2005.htm
2 days10 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
кораб за сухи товари


Explanation:
....Логистикс е специализирана във фрахтоването на кораби за сухи товари, с размери от малотонажни за каботажно и речно плаване....

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 57 mins (2005-05-24 07:40:19 GMT)
--------------------------------------------------

- кораб със закрит трюм, за предпазване от влагата и корозията причинявани на някои стоки при морски/окенаски транспорт



    Reference: http://www.alog-bg.com/services/sea.shtml
Stefan Balchev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
сухотоварен кораб


Explanation:
DARIK Radio
... Нов морски сухотоварен кораб пуска на вода “Русенска коработроителница” АД. Той е с общ капацитет 4800 бр ... www.darik.net/index.php?module=news& tid=1&amount=5&st=15&st=5 -

Texnicheski razrabotki
... Проектиране на енергетична уредба на сухотоварен кораб за
насипни товари с товароподемност 13 500T и скорост 15 възела ...
www.dinoel.com/diplomi/technics.htm


Ludwig Chekhovtsov
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yavor Dimitrov: Вашият вариант е най-кратък и точен.
2 hrs
  -> Благодаря много !




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Stefan Balchev, Rosica Dimitrova, Antonina Zaitseva