KudoZ home » English to Bulgarian » Engineering (general)

Design

Bulgarian translation: конструктивна грешка (грешка при проектирането)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Design error
Bulgarian translation:конструктивна грешка (грешка при проектирането)
Entered by: Elena Aleksandrova

15:30 Nov 23, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Design
Mean Design Error
Design Error

Грешки от екрана на машина за производство на опаковки.

Благодаря
Elena Aleksandrova
Bulgaria
конструктивна грешка (грешка при проектирането)
Explanation:
По Лингво 12
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4конструктивна грешка (грешка при проектирането)
Trufev
4 +1производствен
Andrei Vrabtchev
5производствена грешка
Silvina Gospodinova
4проект; средна грешка при изчисляване на проектаnatasha stoyanova


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
design
производствен


Explanation:
design error = производствена грешка


    Reference: http://www.google.bg/search?hl=bg&q=%22%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0...
Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 75

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zornitsa Antonova
12 mins
  -> thanks!

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
design error
конструктивна грешка (грешка при проектирането)


Explanation:
По Лингво 12

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 251
Grading comment
Благодаря

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  teodopa
1 min
  -> Благодаря

agree  xxxphoenix-em
2 hrs
  -> Благодаря

agree  klyunchev: Design покрай многото си значения значи и изпълнение в смисъл на конструкция.
3 hrs
  -> Благодаря

agree  megi
16 hrs
  -> Благодаря

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
design
проект; средна грешка при изчисляване на проекта


Explanation:
може да е в параметрите, конструкцията, геодезията

natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  klyunchev: Да не е геометрията?
2 hrs

10 days   confidence: Answerer confidence 5/5
design
производствена грешка


Explanation:
:)

Silvina Gospodinova
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4