KudoZ home » English to Bulgarian » Engineering (general)

input capacity

Bulgarian translation: входна мощност


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:input capacity
Bulgarian translation:входна мощност
Entered by: Stoyan Stoyanov

08:12 Feb 18, 2012
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / LED street light
English term or phrase: input capacity
Input capacity: 58VA (AC240V). Интересува ме как е установеният термин на български. На руски го дават като входной номинал или коэффициент объединения по входу. Става въпрос за светодиодни улични лампи.
Stoyan Stoyanov
Bulgaria
входна мощност
Explanation:
http://www.google.com/search?q=уикипедия&hl=en&biw=1200&bih=...
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5входна мощностklyunchev
4 +3входен капацитетWilly Obretenov
4коефициент на обединение по вход
Trufev
3капацитет на входаBoika Koceva


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
капацитет на входа


Explanation:
From the practice

Boika Koceva
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  klyunchev: Капацитет е подвеждащо, защото той се мери във фаради, а тук имаме VA, което е за реактивна мощност.
13 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
входен капацитет


Explanation:
.

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angelina Alexandrova
9 mins

agree  Yordanka Petkova
15 mins

agree  Andrei Vrabtchev
1 hr

agree  TLubomir
2 hrs

neutral  klyunchev: Капацитет е подвеждащо, защото той се мери във фаради, а тук имаме VA, което е за реактивна мощност.
12 hrs

disagree  Zdravka Nikolova: Дименсията VA говори за консумирана сумарна мощност (активна + реактивна).
1 day57 mins

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
коефициент на обединение по вход


Explanation:
http://tugab-e.hit.bg/2.pdf

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 251

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  klyunchev: Не ми изглежда подходящо тук.
12 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
входна мощност


Explanation:
http://www.google.com/search?q=уикипедия&hl=en&biw=1200&bih=...

klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 123

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev: да, може би това е по-добро предложение от "входен капацитет"
34 mins
  -> Благодаря! 4 години съм учил електротехника в бившия техникум "А. С. Попов".

agree  Yordanka Petkova: Да,да, съгласна съм. След като се измерва във волт-ампери по-правилно е мощност. Според мен по-добре е входяща.
10 hrs
  -> Благодаря!

agree  Zdravka Nikolova: Дименсията VA говори за консумирана сумарна мощност (активна + реактивна). Входната мощност е равна на консумираната. Това е за atche84. Аз затова съм дала съгласие, а не свой отговор.
11 hrs
  -> Благодаря!

agree  Viviana_bg
11 hrs
  -> Благодаря!

agree  atche84: явно авторът(ите) е голям капацитет, което личи и от другите въпроси на СС - ЙП и ЗН са прави, че това е консумирана мощност, а под input capacity трябва да се разбира осигурена захранваща мощност (на входа)
1 day3 hrs
  -> Благодаря!