short circuit safety isolating transformer

Bulgarian translation: изолиращ трансформатор за предпазване от късо съединение

English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: short circuit safety isolating transformer
Moreover, this transformer must be a short circuit safety isolating transformer according to IEC 61558-2-6 or a toys transformer according to IEC 61558-2-7, and marked with the symbol
Emilia Delibasheva
Bulgarian translation:изолиращ трансформатор за предпазване от късо съединение
Explanation:
.
Selected response from:

Willy Obretenov
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2изолиращ трансформатор за предпазване от късо съединение
Willy Obretenov
2трансформатори за защитно разделяне
petkovw
Summary of reference entries provided
Релевантните стандарти
Boyan Brezinsky

  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
изолиращ трансформатор за предпазване от късо съединение


Explanation:
.

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Много благодаря!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nelly Keavney
2 hrs

agree  invguy: Точният термин е трансформатор за защитно разделяне. Масово се наричат и разделителни трансформатори. Но тук, понеже текстът е обяснителен, май е най-подходящо разделителен трансформ атор за предпазване от късо съединение.
15 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
трансформатори за защитно разделяне


Explanation:
трансформатори за защитно разделяне


    Reference: http://www.bds-bg.org/bg/standard/?natstandard_document_id=5...
petkovw
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Блаодаря!





Reference comments


17 mins
Reference: Релевантните стандарти

Reference information:
БДС EN 61558-2-6:2009 - http://www.bds-bg.org/bg/standard/?natstandard_document_id=5...
БДС EN 61558-2-7:2008 - http://www.bds-bg.org/bg/standard/?natstandard_document_id=4...
Но не знам "short circuit" какво значи в случая - със защита от късо съединение?


    Reference: http://www.bds-bg.org/bg/standard/?natstandard_document_id=5...
    Reference: http://www.bds-bg.org/bg/standard/?natstandard_document_id=4...
Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 24
Note to reference poster
Asker: Благодаря!