KudoZ home » English to Bulgarian » Environment & Ecology

reposition plant

Bulgarian translation: пречистващо растение


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reposition plant
Bulgarian translation:пречистващо растение
Entered by: Maria Dimitrova

11:04 Sep 3, 2011
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology / water treatment
English term or phrase: reposition plant
reposition plants - Plant types which may be suitable for water clarification and water purification, but also for
shore bracing, soil conservation, water retention, sludge soilification, recultivation, soil purification or decontamination.
For the biological treatment of swimming and bathing pond water, certain marsh plants (helophytes, emerse hydrophytes) and underwater plants (submerse hydrophytes) may be particularly suitable.
Maria Dimitrova
Bulgaria
пречистващо растение
Explanation:
Намерих това...

Спатифилумът - звездата на пречистващите растения
Ако ви трябва съвет за най-активно цвете - пречиствателна станция, безспорно това е спатифилумът, или бялото фламинго. Лесно за отглеждане, това цвете идва от влажните гори на Централна Америка. Освен с изискана красота то се слави и с неуморно поглъщане на почти всички видове летливи отрови, разпръсквани от лепила, бои, лакове и всякаква друга домашна химия. Отглеждане: Не изисква много светлина, но му трябва температура между 18° и 20° С през цялата година, постоянна влажност, но без водата да се застоява в саксията. Не бива да се пресажда, а редовно трябва да се наторява.

http://www.greenadia.info/2011/07/krasivi-eko-straji.html
Selected response from:

Lada Petkova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1пречистващо растение
Lada Petkova
3 -1рекультивацивны завод
Vaddy Peters


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
пречистващо растение


Explanation:
Намерих това...

Спатифилумът - звездата на пречистващите растения
Ако ви трябва съвет за най-активно цвете - пречиствателна станция, безспорно това е спатифилумът, или бялото фламинго. Лесно за отглеждане, това цвете идва от влажните гори на Централна Америка. Освен с изискана красота то се слави и с неуморно поглъщане на почти всички видове летливи отрови, разпръсквани от лепила, бои, лакове и всякаква друга домашна химия. Отглеждане: Не изисква много светлина, но му трябва температура между 18° и 20° С през цялата година, постоянна влажност, но без водата да се застоява в саксията. Не бива да се пресажда, а редовно трябва да се наторява.

http://www.greenadia.info/2011/07/krasivi-eko-straji.html


Lada Petkova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kaloyan Ivanov: разграждащо замърсителите растение
1 hr

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
рекультивацивны завод


Explanation:
environment recultivation plant

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2011-09-03 11:20:56 GMT)
--------------------------------------------------

sorry! of course not завод but растение

Example sentence(s):
  • възстановяване
Vaddy Peters

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  tatianakk: This is not Bulgarian.
13 days