KudoZ home » English to Bulgarian » Food & Drink

French and Italian dressing

Bulgarian translation: френски и италиански сос за салата


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:French and Italian dressing
Bulgarian translation:френски и италиански сос за салата
Entered by: Comtrans1

08:29 Dec 2, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Food & Drink / food
English term or phrase: French and Italian dressing
for ex. A green salad with French dressing.
svtl
френски и италиански сос за салата
Explanation:
dressing = сос or сос за салата or подправка за салата
Selected response from:

Comtrans1
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4френски и италиански сос за салатаComtrans1
3Френският сос за салата обикновено е тип "винегрет",а италианският тип майонезен
guernica70


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
френски и италиански сос за салата


Explanation:
dressing = сос or сос за салата or подправка за салата

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shabda
17 mins

agree  Evelina Mineva
18 mins

agree  Empty Whiskey Glass
3 hrs

agree  Maya.P
7 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Френският сос за салата обикновено е тип "винегрет",а италианският тип майонезен


Explanation:
Френският сос за салата обикновено е тип "винегрет" -т.е. оцет, олио, сметана, горчица и подправки докато италианският е на основа на майонеза с лимон и други подправки

guernica70
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian