KudoZ home » English to Bulgarian » Geography

Ixelles

Bulgarian translation: Иксел


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Ixelles
Bulgarian translation:Иксел
Entered by: klyunchev

18:13 Apr 23, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Geography / Place of Birth
English term or phrase: Ixelles
born in Ixelles
Krasimira Kalcheva
United States
Иксел
Explanation:
http://74.125.39.104/search?q=cache:neKwdjZFonUJ:eur-lex.eur...

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2008-04-23 19:09:45 GMT)
--------------------------------------------------

Това е официален документ.

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2008-04-23 19:11:04 GMT)
--------------------------------------------------

http://74.125.39.104/search?q=cache:hAJe3K8sq3cJ:eur-lex.eur...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-23 21:08:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://74.125.39.104/search?q=cache:zoNo8l6LVroJ:projetbabel...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-04-23 21:15:56 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://74.125.39.104/search?q=cache:jg6IEjJjV2IJ:champignac....
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря за отделеното време
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Икселklyunchev
4Иселnatasha stoyanova


Discussion entries: 18





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ixelles
Исел


Explanation:
Исел — УикипедияИсел. Герб. География. Страна · Белгия ... което е част от територията на град Брюксел. Населението на Исел е около 78 000 души (2006). ...
bg.wikipedia.org/wiki/Исел - 48k
Commune d'Ixelles - chaussée d'Ixelles, 168 - 1050 Bruxelles Gemeente Elsene
Много просто - Брюсел - по аналогия - Исел

natasha stoyanova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Yoana Yotova: К-то ясно си се чува на всички езици //Виж линковете по-горе. Аз бях пуснала Исел, но освен в Уики, реално никъде другаде не се води така...
1 min
  -> Сега в професионалния речник влиза поредната глупост

neutral  klyunchev: Вижте линковете за Официалния вестник на ЕС. Отдавна сме проверили Вашите източници. При имена аналогията не винаги важи. Има много грешно приети други имена, които и аз смятам за глупост, но никой не ме пита. Wikipedia НЕ Е ОФИЦИАЛЕН ИЗТОЧНИК.
13 mins
  -> Чвали ли сте някога оригиналното название на столицата на Белгия? Как се пише?

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ixelles
Иксел


Explanation:
http://74.125.39.104/search?q=cache:neKwdjZFonUJ:eur-lex.eur...

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2008-04-23 19:09:45 GMT)
--------------------------------------------------

Това е официален документ.

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2008-04-23 19:11:04 GMT)
--------------------------------------------------

http://74.125.39.104/search?q=cache:hAJe3K8sq3cJ:eur-lex.eur...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-23 21:08:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://74.125.39.104/search?q=cache:zoNo8l6LVroJ:projetbabel...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-04-23 21:15:56 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://74.125.39.104/search?q=cache:jg6IEjJjV2IJ:champignac....

klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря за отделеното време

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yoana Yotova: http://209.85.129.104/search?q=cache:avkVs3EwpusJ:www.bta.bg... - БТА
12 mins
  -> Благодаря.

agree  atche84: ixelles е типично френско - там се чете "кс"
4 hrs
  -> Благодаря.

agree  Mariana Stoimenova: Исел
1 day10 hrs
  -> Благодаря. Уви, не е Исел. Получих потвърждение от Брюксел (копи-пействам): iksel. udarenie na e

agree  Stoyan Stoyanov: И аз мисля, че е Иксел.
119 days
  -> Благодаря.




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): klyunchev, Yoana Yotova