KudoZ home » English to Bulgarian » Insurance

customer service executive

Bulgarian translation: специалист за работа с клиентите


13:41 Feb 23, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: customer service executive
от застрахователен договор
Peter Grm
Bulgarian translation:специалист за работа с клиентите
Explanation:
Напр. тук: http://www.bgcityclub.org/index.php?option=com_content&task=...
Selected response from:

Lilia Ignatova
Bulgaria
Grading comment
Това е най-подходящия отговор. Благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6директор/длъжностно лице по обслужване на клиентите
Atanas Dakov
4 +2специалист за работа с клиентитеLilia Ignatova
5 +1Отговорник Обслужване на клиенти
Petya Ivanova


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Отговорник Обслужване на клиенти


Explanation:
Може и да е Началник, проверете контекста

Petya Ivanova
United Kingdom
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  greenmay
19 hrs
  -> Благодаря!

neutral  yo_bg: По-скоро би следвало да е Сътрудник/Специалист - иначе нямаше да е Executive, a Manager.
22 hrs
  -> Да, Сътрудник ми звучи също доста добре.

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
директор/длъжностно лице по обслужване на клиентите


Explanation:
или
директор/длъжностно лице, отговорно за обслужването на клиентите

Atanas Dakov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Petya Ivanova
1 min
  -> Благодаря!

agree  petkovw
17 mins
  -> Благодаря!

agree  stefanov_a
1 hr
  -> Благодаря!

agree  Yassen Tounev: В телекомите също се нарича "Началник служба "Абонати"
2 hrs
  -> Благодаря!

agree  Denka Momkova
4 hrs
  -> Благодаря!

agree  Andrei Vrabtchev
139 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
специалист за работа с клиентите


Explanation:
Напр. тук: http://www.bgcityclub.org/index.php?option=com_content&task=...

Lilia Ignatova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Това е най-подходящия отговор. Благодаря.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krasimira Kalcheva: не се задължително да е началник/директор/мениджър - www.businessdictionary.com/definition/executive.html
59 mins
  -> Благодаря, така е.

agree  Vladimir Shapovalov: опеределено не се подразбира, че е началник http://jobview.monster.com/getjob.aspx?JobID=78502766&brd=1&...
5 hrs
  -> Благодаря