KudoZ home » English to Bulgarian » Insurance

health management scheme for illness prevention

Bulgarian translation: Здравна схема за управление профилактиката на заболяванията


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:health management scheme for illness prevention
Bulgarian translation:Здравна схема за управление профилактиката на заболяванията
Entered by: Lilia Ignatova

13:49 Feb 23, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / има ли утвърден термин
English term or phrase: health management scheme for illness prevention
термин от договор за застраховка
Peter Grm
Здравна схема за управление (на) профилактиката на болестите
Explanation:
От подобен превод.
Selected response from:

Lilia Ignatova
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Здравна схема за управление (на) профилактиката на болеститеLilia Ignatova
5програма за профилактика на здравето
megi
4Здравна схема (мярка) за предотвратяване (превенция) на заболяванията
Petya Ivanova
3Управленческа схема в здравеопазването относно профилактика на заболяванията
C_Metschkaroff


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Здравна схема (мярка) за предотвратяване (превенция) на заболяванията


Explanation:
управленска мярка също може да бъде вариант, според мен
Успех!

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2009-02-23 13:58:26 GMT)
--------------------------------------------------

@Pavel Tsvetkov: Извинявам се, че пускам сходен отговор. Аз съм подготвяла отговора си изглежда в момента, в който сте пускали вашия.

Petya Ivanova
United Kingdom
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
програма за профилактика на здравето


Explanation:
може и: здравно-профилактична програма; програма за здравна профилактика, въпрос на предпочитание

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2009-02-23 14:27:42 GMT)
--------------------------------------------------

вариации: здравна програма за профилактика на заболяванията; програма за профилактика на заболяванията; профилактична здравна програма


megi
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Здравна схема за управление (на) профилактиката на болестите


Explanation:
От подобен превод.

Lilia Ignatova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  stefanov_a
9 mins
  -> Благодаря

agree  atche84: здравна може да се изпусне - явно е от здравеопазване- а вместо болести за подобни случаи се употребява заболявания
7 hrs
  -> Благодаря.

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Управленческа схема в здравеопазването относно профилактика на заболяванията


Explanation:
Дали ще вземете българските съответствия или ще оставите чуждиците - Вие решавате и избирате!

Управленческа - менаджерски
превенция - предовратяване; профилактика


C_Metschkaroff
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian