KudoZ home » English to Bulgarian » IT (Information Technology)

MERCHANTABILITY FITNESS

Bulgarian translation: годност, съответствието (за)

18:25 Oct 3, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Law/Patents - IT (Information Technology)
English term or phrase: MERCHANTABILITY FITNESS
не мога да разбера смисъла на този параграф,най-вече на
M E R C H A N T A B I L I T Y F I T N E S S

L I C E N S O R D I S C L A I M S A L L O T H E R W A R R A N T I E S , E I T H E R E X P R E S S O R I M P L I E D I N C L U D I N G B U T N O T L I M I T E D T O I M P L I E D W A R R A N T I E S O F M E R C H A N T A B I L I T Y F I T N E S S F O R A P A R T I C U L A R P U R P O S E , A N D N O N - I N F R I N G E M E N T , W I T H R E S P E C T T O T H E S O F T W A R E A N D T H E A C C O M P A N Y I N G W R I T T E N M A T E R I A L
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Bulgarian translation:годност, съответствието (за)
Explanation:
L I C E N S O R D I S C L A I M S A L L O T H E R W A R R A N T I E S , E I T H E R E X P R E S S O R I M P L I E D I N C L U D I N G B U T N O T L I M I T E D T O I M P L I E D W A R R A N T I E S O F M E R C H A N T A B I L I T Y F I T N E S S F O R A P A R T I C U L A R P U R P O S E , A N D N O N - I N F R I N G E M E N T , W I T H R E S P E C T T O T H E S O F T W A R E A N D T H E A C C O M P A N Y I N G W R I T T E N M A T E R I A L
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1пригодност за продажба
Vladimir Shapovalov
5продаваемост
klyunchev
4годност, съответствието (за)
Ludwig Chekhovtsov


Discussion entries: 8





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
m e r c h a n t a b i l i t y f i t n e s s
пригодност за продажба


Explanation:
или нещо along these lines :)
превеждал съм такива неща...

Vladimir Shapovalov
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Empty Whiskey Glass
15 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
merchantability fitness
годност, съответствието (за)


Explanation:
L I C E N S O R D I S C L A I M S A L L O T H E R W A R R A N T I E S , E I T H E R E X P R E S S O R I M P L I E D I N C L U D I N G B U T N O T L I M I T E D T O I M P L I E D W A R R A N T I E S O F M E R C H A N T A B I L I T Y F I T N E S S F O R A P A R T I C U L A R P U R P O S E , A N D N O N - I N F R I N G E M E N T , W I T H R E S P E C T T O T H E S O F T W A R E A N D T H E A C C O M P A N Y I N G W R I T T E N M A T E R I A L

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
merchantability fitness
продаваемост


Explanation:
Това си е напълно възможна българска дума, която предава смисъла на английското словосъчетание. В превода има доста неща за оправяне, но въпросът не се отнася за тях.

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 47