KudoZ home » English to Bulgarian » Law: Contract(s)

sanction of nullity

Bulgarian translation: санкция от обявяване на недействителност /на договора/


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sanction of nullity
Bulgarian translation:санкция от обявяване на недействителност /на договора/
Entered by: Zdravka Nikolova

14:30 Dec 21, 2010
English to Bulgarian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: sanction of nullity
Става въпрос за Трудов договор и задължение за спазване на конфиденциалност.

"The employee hereby confirms not to use or to disclose such information to any third parties without written consent of the Employer under sanction of nullity"
Viviana_bg
Bulgaria
санкция от обявяване на недействителност /на договора/
Explanation:
Изборът предоставен от директивата на държавите-членки е между обявяване на недействителност на договора или налагане на алтернативни санкции. ...
Selected response from:

Zdravka Nikolova
Bulgaria
Grading comment
Благодаря :))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1санкция от обявяване на недействителност /на договора/
Zdravka Nikolova
3 +2В противен случай ще се смята за недействителен/невалиден.
Yavor Dimitrov
4обявяване (на) невалидност
4leavedClover


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
санкция от обявяване на недействителност /на договора/


Explanation:
Изборът предоставен от директивата на държавите-членки е между обявяване на недействителност на договора или налагане на алтернативни санкции. ...



    Reference: http://www.mi.government.bg/norm/projects.html?id=307672
Zdravka Nikolova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Благодаря :))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Atanas Dakov
4 hrs
  -> благодаря!

agree  Andrei Vrabtchev
14 hrs
  -> благодаря!

disagree  Negidium: най-малкото това "от" трябва да е тире или "със"
27 days

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
В противен случай ще се смята за недействителен/невалиден.


Explanation:
"... без писменото съгласие на Работодателя. В противен случай договорът ще се смята за недействителн/невалиден."

Друг, по-буквален вариант: "под угрозата същият (Работодателят) да обяви договора за недействителен/невалиден"

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Zdravka Nikolova: все пак превеждаме термина "sanction of nullity", а не изречението дадено за илюстрация.
9 mins
  -> Така ли? А аз си мислех, че целта на питащата е да преведе цялото изречение, което е посочила. :) Все пак благодаря за забележката.

agree  Andrei Vrabtchev
14 hrs
  -> Благодаря! :-)

agree  Negidium: или "под страх от" нищожност
27 days
  -> Благодаря!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
обявяване (на) невалидност


Explanation:
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&ihmlang=...


4leavedClover
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 9

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Zdravka Nikolova: обявяване на невалидност е nullity, разгледайте линка, който давате, където sanction e преведено с "наказание"
9 mins