KudoZ home » English to Bulgarian » Law (general)

Camp Office

Bulgarian translation: подвижен/временен офис


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Camp Office
Bulgarian translation:подвижен/временен офис
Entered by: Dessy_Georgieva

09:41 Nov 17, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Camp Office
Става въпрос за Пакистан -
Това открих тук, но ми трябва на български
http://www.proz.com/kudoz/english_to_dutch/law:_contracts/86...
Dessy_Georgieva
Bulgaria
подвижен/временен офис
Explanation:
подвижен/временен офис
Selected response from:

Emilia Delibasheva
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3полеви офисlana06
5 +1лагерен офис/ (временен) офис във военен/друг лагер
Andrei Vrabtchev
4офис в кампа (на фирмата)natasha stoyanova
3подвижен/временен офис
Emilia Delibasheva


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
camp office
подвижен/временен офис


Explanation:
подвижен/временен офис

Emilia Delibasheva
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 53

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
camp office
лагерен офис/ (временен) офис във военен/друг лагер


Explanation:
успех!


    Reference: http://www.google.bg/search?hl=bg&q=%22%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0...
    Reference: http://images.google.bg/images?hl=bg&q=%22Camp%20Office%22&u...
Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 84

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  klyunchev: На първия линк излиза само предложеният отговор. Т. е. параграф 22 или барон Мюнхазуен, който се самоизтегля за косата ЛОЛ.
5 hrs
  -> da, барон Мюнхазуен mi e edin ot ljubimcite - a na vas?

agree  Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
9 hrs
  -> thanks!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
camp office
полеви офис


Explanation:
(подвижен) полеви офис

lana06
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev
3 mins
  -> Благодаря!

agree  vstoycheva
12 mins
  -> Благодаря!

neutral  C_Metschkaroff: Полеви = военен! Давайте български съответствия. Освен руския език има и доста други езици ;-)
2 hrs
  -> Благодаря -:) Харесвам чувството за хумор!

agree  etale
22 hrs
  -> Благодаря!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
camp office
офис в кампа (на фирмата)


Explanation:
стротелните предприемачи си правят камп с временни постройки за офиси, жилища за персонала и т.н.

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2008-11-18 06:39:24 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mfa.bg/bg/index.php?option=com_content&task=view&...



Задържани са трима български граждани, работещи в "Булгаргеомин"
08.01.2002

На 03.01.2002 г. около 20.00 часа либийската полиция е извършила обиск в кампа на фирма "Булгаргеомин", намиращ се в района на Гарабули на около 80 км.

natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 29

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  klyunchev: Гледам, че в българския Гугъл камп се използва "високопарно" за лагер на спортисти.
44 mins
  -> и в ежедневието на фирмите, в договорите и от мин.Вн раб. - Министерство на външните работи - Задържани са трима български ...