KudoZ home » English to Bulgarian » Law/Patents

in the excess of 500 $

Bulgarian translation: tia sydi priatelia (priatelkata) si za 500$, vsyshtnost za poveche ot 500$...


05:13 Oct 28, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: in the excess of 500 $
she's suing her friend for 500 $, in the excess of 500$ actually
slavist
Bulgarian translation:tia sydi priatelia (priatelkata) si za 500$, vsyshtnost za poveche ot 500$...
Explanation:
Тя съди приятеля си (приятелката си) за 500$, всъщност за повече от 500$...

Успех.
Selected response from:

Evelyna Radoslavova
Canada
Grading comment
Лошото е, че го съди за точно 500 долара.
Все пак, благодаря, явно търсех под вола теле.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tia sydi priatelia (priatelkata) si za 500$, vsyshtnost za poveche ot 500$...
Evelyna Radoslavova
4повече от 500 долараLudwig Chekhovtsov


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
повече от 500 долара


Explanation:
Тя предявява на нейният приятел иск за 500 $, повече от 500$ фактически

P.S. Направете, моля, корекция. Успех!

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tia sydi priatelia (priatelkata) si za 500$, vsyshtnost za poveche ot 500$...


Explanation:
Тя съди приятеля си (приятелката си) за 500$, всъщност за повече от 500$...

Успех.

Evelyna Radoslavova
Canada
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 9
Grading comment
Лошото е, че го съди за точно 500 долара.
Все пак, благодаря, явно търсех под вола теле.