KudoZ home » English to Bulgarian » Law/Patents

lease aggreement

Bulgarian translation: Продължавам да съм 101% съгласен: ДОГОВОР ЗА НАЕМ


02:39 Dec 6, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: lease aggreement
counter claim for the balance of the rent on the lease agreement
andre
Bulgarian translation:Продължавам да съм 101% съгласен: ДОГОВОР ЗА НАЕМ
Explanation:
По-скоро бих искал да предложа друго звучене на самото изречение, ако позволите:
"насрещен иск за остатъка от наема по наемния договор"
Извинявайте, не го приемайте, МОЛЯ ВИ, като несъгласие или критика, приятна работа, успех и хубави предколедни и коледни празници.
Selected response from:

Vihar Krastev
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1договор за наемxxxiliana
4Продължавам да съм 101% съгласен: ДОГОВОР ЗА НАЕМVihar Krastev


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
договор за наем


Explanation:
насрещен иск за баланса на рентата на основата на договора за наем

xxxiliana

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vihar Krastev: 100% съгласен.
3 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Продължавам да съм 101% съгласен: ДОГОВОР ЗА НАЕМ


Explanation:
По-скоро бих искал да предложа друго звучене на самото изречение, ако позволите:
"насрещен иск за остатъка от наема по наемния договор"
Извинявайте, не го приемайте, МОЛЯ ВИ, като несъгласие или критика, приятна работа, успех и хубави предколедни и коледни празници.

Vihar Krastev
PRO pts in pair: 56