KudoZ home » English to Bulgarian » Law/Patents

filing fee

Bulgarian translation: такса за записване


12:28 Dec 19, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: filing fee
Няма. Само дето не е свързано с пожар:)))
andre
Bulgarian translation:такса за записване
Explanation:
такса за да те запишат в някакъв списък или да ти приемат документите.

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-19 12:42:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Ако е за пожарната може да е такса за приемане на обаждането.
Selected response from:

Willy Obretenov
Bulgaria
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2такса за записванеWilly Obretenov
5такса за заявка на патент
Natasha Stoyanova
4 +1такса за подаванеLudwig Chekhovtsov
4такса за записване


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
такса за записване


Explanation:
такса за да те запишат в някакъв списък или да ти приемат документите.


Native speaker of:

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
такса за записване


Explanation:
такса за да те запишат в някакъв списък или да ти приемат документите.

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-19 12:42:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Ако е за пожарната може да е такса за приемане на обаждането.

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 223

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vihar Krastev: такса за завеждане на съдебно дело; такса за подаване на документи; такса за подаване на заявление
30 mins

agree  Peter Skipp
10 hrs

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
такса за подаване


Explanation:
Например, такса за подаване на патентна заявка:
ЗАКОН ЗА ПАТЕНТИТЕ http://www.bpo.bg/bg/law_patents.html

ТАРИФА ЗА ТАКСИТЕ КОИТО СЕ СЪБИРАТ ОТ ПАТЕНТНОТО ВЕДОМСТВО НА ...
ТАРИФА за таксите които се събират от патентното ведомство на Република България http://www.infotel.bg/juen/arh/20076010.htm


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vihar Krastev
5 mins
  -> Благодаря!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
такса за заявка на патент


Explanation:
Юрид. термин е този.

Справки: Англ-бълг. правен речник

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276