KudoZ home » English to Bulgarian » Law/Patents

counseling referral

Bulgarian translation: препращане към специалист - психолог (психотерапевт)


16:26 Mar 27, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Law/Patents / term
English term or phrase: counseling referral
Ще рече?
slavist
Bulgarian translation:препращане към специалист - психолог (психотерапевт)
Explanation:
Counseling referral
derives from
referring to providers of counseling services (therapists, etc)

това е моето предложение

успех,

Влад

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-27 17:46:30 (GMT)
--------------------------------------------------

http://therapistunlimited.com
Selected response from:

Vladimir Shapovalov
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1направление за (консултация с) психотерапевтHristina
4 +1препращане към специалист - психолог (психотерапевт)
Vladimir Shapovalov


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
препращане към специалист - психолог (психотерапевт)


Explanation:
Counseling referral
derives from
referring to providers of counseling services (therapists, etc)

това е моето предложение

успех,

Влад

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-27 17:46:30 (GMT)
--------------------------------------------------

http://therapistunlimited.com

Vladimir Shapovalov
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 431

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxVihar Kraste: В практиката на общопрактикуващите лекари (популярните вече GP-та) и в терминологията на НЗОК на referral казват направление за преглед от или консултация с лекар-специалист. "НАПРАВЛЕНИЕ ЗА КОНСУЛТАЦИЯ СЪС СПЕЦИАЛИСТ" също бива. Поздрави, Влади!!!
5 hrs
  -> здравей, Вихър! Благодаря за коментара. Абсолютно си прав (както и Христина). Аз предложих "по-олекотена" версия :)). Поздрави на теб и Канада!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
направление за (консултация с) психотерапевт


Explanation:
V povecheto sluchai stava duma za napravlenie za konsultaciya s psihoterapevt:

"The xxx Centre for Psychotherapy and Counselling provides a counselling referral service for those seeking help for emotional distress and who may be unsure where help is needed.

An assessment interview is offered to assist in determining the type of help that would be most appropriate and to take account of both the time and financial needs of each individual. Thereafter a referral is made"


Osven tova oznachava i:

napravlenie za konsultaciya sys semeen terapevt:
http://www.manorhousecentre.org.uk/counselling_service.htm

I oshte:
Napravlenie za konsultaciya (pregled) ot specialist (toest, ne obshtopraktikuvasht lekar, a primerno, oftalmolog, ili gastroenterolog, i t.n)

http://www.senswdgp.com.au/Counselling/Counselling Referral ...

Osven tova:
napravlenie za (profesionalna, semejna) konsultaciya (naprimer, nyakoj ot zhenskite centrove go predlagat):
http://www.icomm.ca/the519/links/wcrec.html

I oshte edin site, tozi put za napravlenie na studenti s emocionalni problemi kum suotvetniya Centur:

http://www.ryerson.ca/counselling/htmdocs/referral.htm#refer

Uspeh :-)


    Reference: http://www.manorhousecentre.org.uk/counselling_service.htm
Hristina
PRO pts in pair: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Shapovalov
9 hrs