KudoZ home » English to Bulgarian » Law/Patents

enclosed please find additional documents

Bulgarian translation: Приложени, изпращаме Ви допълнителни документи


02:48 Dec 4, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: enclosed please find additional documents
please find the enclosed documents
reni
Bulgarian translation:Приложени, изпращаме Ви допълнителни документи
Explanation:
Това бе железният канцеларски шаблон преди време. Даже пишеха твърдо "Приложено" и са ми връщали писма за поправка, ако употребя мн.ч. както сега.
Сега е по-свободно, даже се цени "разчупеният" израз, но шаблонът си има стойност, избягваят се излишни грешки.
Selected response from:

Batlu
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Приложени, изпращаме Ви допълнителни документиBatlu
5 +1моля вижте/намерете приложените докумети
Andrei Vrabtchev
4 +1В приложение Ви изпращаме допълнителни документи
Maya Todorova


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
моля вижте/намерете приложените докумети


Explanation:
enclosed please find additional documents = в писмото сме приложили допълнителни документи (моля вижте/намерете приложените докумети)

Може да става дума не само за писмо, а за колет/пратка и т.н.



Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1731

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shabda: notionally correct, but not quite felicitous
3 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Приложени, изпращаме Ви допълнителни документи


Explanation:
Това бе железният канцеларски шаблон преди време. Даже пишеха твърдо "Приложено" и са ми връщали писма за поправка, ако употребя мн.ч. както сега.
Сега е по-свободно, даже се цени "разчупеният" израз, но шаблонът си има стойност, избягваят се излишни грешки.

Batlu
Bulgaria
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Empty Whiskey Glass
26 mins

agree  shabda
1 hr

agree  Evelina Mineva
3 hrs

agree  Dessislava: Или: Приложени ви изпращаме допълнителни документи.
3 hrs
  -> Напълно съм съгласен.

agree  Comtrans1
3 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
В приложение Ви изпращаме допълнителни документи


Explanation:
В приложение Ви изпращаме допълнителни документи

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 8 hrs 30 mins (2003-12-05 11:19:20 GMT)
--------------------------------------------------

V prilojenie Vi izprashtame dopylnitelni dokumenti.

Maya Todorova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shabda
3 hrs
  -> Благодаря!