KudoZ home » English to Bulgarian » Law/Patents

job description

Bulgarian translation: длъжностна характеристика


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:job description
Bulgarian translation:длъжностна характеристика
Entered by: shabda

04:47 Dec 5, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: job description
job description for the new position of marketing manager
reni
описание на длъжността/opisanie na dlajnostta
Explanation:
длъжностна характеристика
dlajnostna harakteristika

also

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-05 08:28:21 (GMT)
--------------------------------------------------

длъжностна характеристика на откриващата се длъжност маркетинг мениджър
Selected response from:

shabda
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4описание на длъжността/opisanie na dlajnostta
shabda
4 +2opisanie na rabotata za svobodnata pozicia marketing menager
Iolanta Vlaykova Paneva


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
opisanie na rabotata za svobodnata pozicia marketing menager


Explanation:
sajaljavam,njamam kirilica v momenta

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 27 mins (2003-12-05 06:15:14 GMT)
--------------------------------------------------

тг

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 98

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev
1 hr
  -> tks,sir_aikido :)

agree  Maya Todorova
4 hrs
  -> tks,Diona7:)

neutral  Comtrans1: Апропо, Йоланда, защо не е "маркетингОВ мениджър"? :)))))
9 hrs
  -> Комтранс 1,защ0то снощи кам 1.30 рм вече много ми се спеше ;)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
описание на длъжността/opisanie na dlajnostta


Explanation:
длъжностна характеристика
dlajnostna harakteristika

also

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-05 08:28:21 (GMT)
--------------------------------------------------

длъжностна характеристика на откриващата се длъжност маркетинг мениджър

shabda
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasha Stoyanova
50 mins

agree  Batlu
3 hrs

agree  Comtrans1
5 hrs

agree  Dessislava
6 hrs