KudoZ home » English to Bulgarian » Law/Patents

If I can be of frther assistance

Bulgarian translation: Ако мога да ви помогна с нещо повече


04:49 Dec 5, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: If I can be of frther assistance
If I can be of further assistance, you can reach me at...
reni
Bulgarian translation:Ако мога да ви помогна с нещо повече
Explanation:
Ако мога да ви помогна с нещо повече, моля потърсете ме на...
Selected response from:

Dessislava
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2ako moga da vi pomogna za v badeshte
Iolanta Vlaykova Paneva
5 +2Ако мога да ви помогна с нещо повечеDessislava
5Ако мога да Ви помогна с още нещоxxxhristo


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
if i can be of frther assistance
ako moga da vi pomogna za v badeshte


Explanation:
ako moga da vi pomogna za v badeshte, mojete da se obadite........


--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2003-12-05 05:24:04 GMT)
--------------------------------------------------

ili mojete da me namerite

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 36 mins (2003-12-05 06:26:33 GMT)
--------------------------------------------------

ако мога

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 25 mins (2003-12-05 13:15:04 GMT)
--------------------------------------------------

ако мога да ви помогна за в бъдеще

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 98

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev
1 hr
  -> благодаря :)

agree  Maya Todorova
4 hrs
  -> благодарря :)

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Ако мога да ви помогна с нещо повече


Explanation:
Ако мога да ви помогна с нещо повече, моля потърсете ме на...

Dessislava
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tintiri
2 days 18 hrs
  -> thanks!

agree  Maya.P
2 days 22 hrs
  -> thanks

5 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Ако мога да Ви помогна с още нещо


Explanation:
Ако мога да Ви помогна с още нещо, можете да ме намерите...

xxxhristo