KudoZ home » English to Bulgarian » Law/Patents

Quarter-end tax system wage

Bulgarian translation: даначна оценка/норма/ на заплатата в крайч на тримесечието


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Quarter-end tax system wage
Bulgarian translation:даначна оценка/норма/ на заплатата в крайч на тримесечието
Entered by: Iolanta Vlaykova Paneva

04:52 Dec 5, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Quarter-end tax system wage
quarter-end tax system wage
reni
danachna ocenka na zaplatata v kraja na trimesechieto
Explanation:
tuk ne sam sigurna mnogo za dumata ocenka,moje bi moje da se zamesti s danachna norma ili normativ

Nujen e poveche kontekst
Selected response from:

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2заплата, която се облага с данък в края на тримесечието
Maya Todorova
2 +1Облагане на заплатата на тримесечна базаComtrans1
3danachna ocenka na zaplatata v kraja na trimesechieto
Iolanta Vlaykova Paneva


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
quarter-end tax system wage
danachna ocenka na zaplatata v kraja na trimesechieto


Explanation:
tuk ne sam sigurna mnogo za dumata ocenka,moje bi moje da se zamesti s danachna norma ili normativ

Nujen e poveche kontekst

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 98

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
Облагане на заплатата на тримесечна база


Explanation:
или .... в края на тримесечието.

Предположение

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Empty Whiskey Glass
12 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
quarter-end tax system wage
заплата, която се облага с данък в края на тримесечието


Explanation:
По някаква данъчна система заплатата се облага с данък веднъж на три месеца към края на тримесечието.


--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 38 mins (2003-12-05 19:31:33 GMT)
--------------------------------------------------

Oshte vednyj s angliyski bukvi po molba na Reni:

Zaplata, koyato se oblaga s danyk v kraya na trimesechieto

Po niakakva sistema zaplatata se oblaga s danyk vednyj na tri meseca kym kraja na trimesechieto.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 46 mins (2003-12-05 19:39:47 GMT)
--------------------------------------------------

Kym Comtrans1:
Spored men osnovnata duma v izrara e \"wage\", a vsichko, koeto stoi pred neya, poyasniava tazi duma.
Taka \"oblagane na zaplatata na trimesechna baza\" bi sledvalo da prevedem taka: \"quarter-end wage taxation\". Tova e samo moeto skromno mnenie ;) .



Maya Todorova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iolanta Vlaykova Paneva
2 hrs
  -> Благодаря!

agree  Comtrans1: Каква е разликата между Вашето предложение и моето? :))
3 hrs
  -> Ами според мен това, което на английски е накрая, на български се поставя в началото, в случая това е заплатата.