KudoZ home » English to Bulgarian » Law/Patents

marketing presentations

Bulgarian translation: маркетинг презентации


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:marketing presentations
Bulgarian translation:маркетинг презентации
Entered by: Comtrans1

04:54 Dec 5, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: marketing presentations
representing the company in marketing presentations
reni
маркетинг презентации
Explanation:
Насопселдък се избягва побългаряването чрез окончание.
Selected response from:

Comtrans1
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3marketingovi prezantacii
Iolanta Vlaykova Paneva
5маркетинг презентацииComtrans1


Discussion entries: 1





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
marketingovi prezantacii


Explanation:
predstavljavsht firmata v marketingovite prezentacii

marketing presentations-tazi chujda duma se sreshta v balgarskia

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 16 mins (2003-12-05 06:10:48 GMT)
--------------------------------------------------

представящ фирмата в маркетинговите презантации

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 18 mins (2003-12-05 06:12:44 GMT)
--------------------------------------------------

sajaljavam,opitah na kirilica,no ne se poluchi :)

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 98

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Batlu
35 mins
  -> tks Batlu :)

agree  shabda
2 hrs
  -> благодаря :)

agree  Maya Todorova: www.epi-bg.org/_bg_/discpap_05.html : отпечатване;. - подготовка на маркетингова презентация и задълбочени репетиции
4 hrs
  -> благодаря :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
маркетинг презентации


Explanation:
Насопселдък се избягва побългаряването чрез окончание.

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Iolanta Vlaykova Paneva: не мисля така
5 hrs
  -> Вижте за справка какъв превод сте дала за marketing manager - маркетинг мениджър, а не маркетингов мениджър