KudoZ home » English to Bulgarian » Law/Patents

native fluency

Bulgarian translation: виж по-долу


04:56 Dec 5, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: native fluency
preferably native fluency in korean
reni
Bulgarian translation:виж по-долу
Explanation:
Понеже предполагам, че става въпрос за обява за работа, би могло текстът да се преведе така:

Предимство ще имат кандидатите с роден език корейски.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 23 mins (2003-12-05 11:20:04 GMT)
--------------------------------------------------

Poneje predpolagam, che stava vypros za obiava za rabota, bihme mogli da prevedem izrechenieto i taka:

Predimstvo shte imat kandidatite s roden ezik koreiski.
Selected response from:

Maya Todorova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1владеене като роден езикBoris Nedkov
4 +1виж по-долу
Maya Todorova
5владеене като роден езикBoris Nedkov
4 -1koito govori korejski svobodno
Iolanta Vlaykova Paneva


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
владеене като роден език


Explanation:
за предпочитане владеене като роден език

Boris Nedkov
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Comtrans1: за да е по-канцеларско, - владеене на ниво роден език
9 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
владеене като роден език


Explanation:
за предпочитане владеене като роден език

Boris Nedkov
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 3

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
koito govori korejski svobodno


Explanation:
za predpotchitane govorjasht korejski svobodno

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 98

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Comtrans1: Native предполага едно значително по-високо ниво на владеене от т.н. "свободно"
8 hrs
  -> прочети внимателно фразата:"native fluency" not only "native" !

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
виж по-долу


Explanation:
Понеже предполагам, че става въпрос за обява за работа, би могло текстът да се преведе така:

Предимство ще имат кандидатите с роден език корейски.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 23 mins (2003-12-05 11:20:04 GMT)
--------------------------------------------------

Poneje predpolagam, che stava vypros za obiava za rabota, bihme mogli da prevedem izrechenieto i taka:

Predimstvo shte imat kandidatite s roden ezik koreiski.

Maya Todorova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Empty Whiskey Glass: Кандидатите, за които корейският е роден език.
2 hrs
  -> Благодаря, може и така.

neutral  Iolanta Vlaykova Paneva: togava shte bade "korean -mother tongue"
2 hrs
  -> "korean -mother tongue" би трябвало да преведем като "майчин език корейски".