KudoZ home » English to Bulgarian » Law/Patents

cost of eviction processing by the attorney

Bulgarian translation: виж по-долу


08:06 Oct 1, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: cost of eviction processing by the attorney
I'll grant 1 mfnth's rent in the ammount of $500; the cost of the eviction processing by the attorney 510
andre
Bulgarian translation:виж по-долу
Explanation:
Предполагам, че става въпрос за изселване с помощта на съдия-изпълнител, при което разходите за това надвишават сумата на жилищната аренда.
Друг вариант е - връщане на имуществото по съдебен ред/съдия-изпълнител, в резултат на заведено дело.

Справки: Лингво 7.0
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
Предполагам, че все пак е хонорар за връщане на нещо/някого по съдебен ред, но май секазва и евикция. Благодаря.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4хонорар на адвокат за принудително изселване
mayakal
4виж по-долу
Natasha Stoyanova


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
виж по-долу


Explanation:
Предполагам, че става въпрос за изселване с помощта на съдия-изпълнител, при което разходите за това надвишават сумата на жилищната аренда.
Друг вариант е - връщане на имуществото по съдебен ред/съдия-изпълнител, в резултат на заведено дело.

Справки: Лингво 7.0

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276
Grading comment
Предполагам, че все пак е хонорар за връщане на нещо/някого по съдебен ред, но май секазва и евикция. Благодаря.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
хонорар на адвокат за принудително изселване


Explanation:
(готов съм) да ви отпусна сума за едномесечен наем в рамките на 500 долара; като хонорарът на адвоката по принудителното изселване от сградата / имота е 510 долара

mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16