KudoZ home » English to Bulgarian » Law/Patents

on the plaintiff's claim...

Bulgarian translation: по иска на ищеца


08:08 Oct 1, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: on the plaintiff's claim...
... the order is that you are to return...
andre
Bulgarian translation:по иска на ищеца
Explanation:
Най-общо
иска на ищеца

Изразът съдържа тавтология, на такива са си правистите:))))
В зависимост от пола -ищец или ищца
Selected response from:

slavist
Grading comment
Да, ноще такова, явно. Благодаря.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1по иска на ищецаslavist
5рекламация или иск, предявен от ищеца
Natasha Stoyanova


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
рекламация или иск, предявен от ищеца


Explanation:
Обикновено искането за връщането на стоката/рекламацията са предвидени и уговорени изрично в предвартелно подписаните договори и съдържат точните условия, при които е възможно предявяването на иск от ищеца, т.е. този, който търси овъзмездяване за понесените щети.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
по иска на ищеца


Explanation:
Най-общо
иска на ищеца

Изразът съдържа тавтология, на такива са си правистите:))))
В зависимост от пола -ищец или ищца


    University professor
slavist
PRO pts in pair: 37
Grading comment
Да, ноще такова, явно. Благодаря.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P
5 hrs