KudoZ home » English to Bulgarian » Law/Patents

In one embodiment,... In another embodiment,...

Bulgarian translation: виж по-долу


08:36 Oct 3, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: In one embodiment,... In another embodiment,...
Нужен ми е този израз така, както се използува в патентните описания. Благодаря.
Ludwig Chekhovtsov
Bulgarian translation:виж по-долу
Explanation:
В единия начин на осъществяване/изпълнение, ...д другия начин на осъществяване...

Справки: Лингво 7.0
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
Много благодаря! Аз проверих специално по текста на Закона за патентите : Чл.37. (1) "... и най-малко един пример за ИЗПЪЛНЕНИЕ на изобретението..."
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Долуslavist
4виж по-долу
Natasha Stoyanova
4примерно изпълнение (на изобретение); конструктивно оформлениеStoyan Germanov


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
примерно изпълнение (на изобретение); конструктивно оформление


Explanation:
Може да бъде и "осъществяване на изобретение" в зависимост от контекста.

Stoyan Germanov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 106

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
виж по-долу


Explanation:
В единия начин на осъществяване/изпълнение, ...д другия начин на осъществяване...

Справки: Лингво 7.0

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276
Grading comment
Много благодаря! Аз проверих специално по текста на Закона за патентите : Чл.37. (1) "... и най-малко един пример за ИЗПЪЛНЕНИЕ на изобретението..."

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Долу


Explanation:
Когато става дума за панетн, не се казва осъществяване, а реализация.
Вариантите са:
В единия вид реализация, респ. в другия вид реализация
Или:
В единия случай на реализация, в другия случай...
Според това какво все пак се реализира.

slavist
PRO pts in pair: 37