KudoZ home » English to Bulgarian » Linguistics

last

Bulgarian translation: посл.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:last
Bulgarian translation:посл.
Entered by: V_N

14:38 Feb 16, 2012
English to Bulgarian translations [PRO]
Linguistics
English term or phrase: last
Здравейте, колеги!

Ето и втората дума "last"="най-скорошен (резултат)'", за която търся наш еквивалент до 6 знака.
V_N
посл.
Explanation:
Не става дума за екзотичен превод, за събиране в 6 знака...
Selected response from:

Willy Obretenov
Bulgaria
Grading comment
Благодаря! Клиентите се спряха на това съкращение.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3нов
Zdravka Nikolova
5 +1последен (посл.), най-нов
Andrei Vrabtchev
3 +2текущ
Elena Stoyanova
5посл.Willy Obretenov
4пресен
linguaeurasica
4сетен, краен
petkovw
2досега
Albena Simeonova


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
последен (посл.), най-нов


Explanation:
-

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Melanita
18 hrs
  -> thanks!

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
сетен, краен


Explanation:
синоними

petkovw
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
нов


Explanation:
.

Zdravka Nikolova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veneta Medarova
2 hrs
  -> благодаря!

agree  Yavor Dimitrov
6 hrs
  -> благодаря!

agree  megi
3 days21 hrs
  -> благодаря!

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
пресен


Explanation:
.

linguaeurasica
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
посл.


Explanation:
Не става дума за екзотичен превод, за събиране в 6 знака...

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря! Клиентите се спряха на това съкращение.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
досега


Explanation:
Ами то май изчерпахме синонимите. Хрумна ми, че "досега" хем е 6 знака, хем предполага, че ще има и още. :)

Albena Simeonova
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
текущ


Explanation:
Дотолкова, доколкото не съм запозната с останалото съдържание, а резултатът от теста не е финален, а междинен, може би ще се вмести във Вашия контекст.

Elena Stoyanova
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  4leavedClover
54 mins

agree  Ivelina Drakova-Eismann
10 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Andrei Vrabtchev