KudoZ home » English to Bulgarian » Linguistics

Testimonials page

Bulgarian translation: Отзиви и мнения


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Testimonials page
Bulgarian translation:Отзиви и мнения
Entered by: Iolanta Vlaykova Paneva

19:26 Mar 10, 2004
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary - Linguistics
English term or phrase: Testimonials page
And you can learn what other customers have to say about our company on our Testimonials page.
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
страница за отзиви на клиентите
Explanation:
Поне от това, което съм видял аз, на testimonials page се дават отзиви от хората, които са използвали продукта/услугата. Най-често те хвалят чудесния продукт/услуга (затова обикновено за testimonials се избират най-положителните отзиви...маркетинг :)) и само понякога се публикуват препоръки.
Selected response from:

Vladimir Shapovalov
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2страница за отзиви на клиентите
Vladimir Shapovalov
5 +1Страница за препоръки
Empty Whiskey Glass


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
testimonials page
Страница за препоръки


Explanation:
Страница за препоръки

Сайтът на фирмата може да съдържа например:

Заглавна страница;
Страница, съдържаща информация за фирмата и нейната дейност;
Предлагани стоки и услуги - страница, описваща подробно предлаганите стоки и услуги, данни, снимки и цени;
Контакти - страница, даваща информация за всички офиси, сервизи и магазини. В нея ще се поместват координатите за връзка, както и карта на района;
Страница за препоръки;
Новини;
Промоции.

http://www.abto.bg/r4.php

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2004-03-10 19:53:15 GMT)
--------------------------------------------------

***МНЕНИЯ*** е друг вариант за същото

Empty Whiskey Glass
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Shapovalov: с мнения (за продуктите/услугите)
22 mins

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
testimonials page
страница за отзиви на клиентите


Explanation:
Поне от това, което съм видял аз, на testimonials page се дават отзиви от хората, които са използвали продукта/услугата. Най-често те хвалят чудесния продукт/услуга (затова обикновено за testimonials се избират най-положителните отзиви...маркетинг :)) и само понякога се публикуват препоръки.

Vladimir Shapovalov
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Comtrans1
17 mins
  -> благодаря :)

agree  Elissaveta Toteva
39 mins
  -> благодаря :)