KudoZ home » English to Bulgarian » Marketing

Leading information provider

Bulgarian translation: vodesht informacionen iztochnik


11:14 Nov 24, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Marketing
English term or phrase: Leading information provider
Imam nuzda ot neshto s po-gladko zvucene.
Blagodaria vi.
sedm1238
Bulgarian translation:vodesht informacionen iztochnik
Explanation:
vodesht informacionen iztochnik

vodeshta informacionna agencia (ako stava duma za takava)

s.
Selected response from:

bg.Linguist
Bulgaria
Grading comment
Blagodaria.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5водещ доставчик на информационни технологииslavist
4 +1водещ доставчик на информационни услугиLudwig Chekhovtsov
5vodesht informacionen iztochnikbg.Linguist
4основен доставчик на информация/информационен доставчик
Natasha Stoyanova


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
основен доставчик на информация/информационен доставчик


Explanation:
За по-гладко звучане трябва повече контекст, за да се види смисъла на фразата.


Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
vodesht informacionen iztochnik


Explanation:
vodesht informacionen iztochnik

vodeshta informacionna agencia (ako stava duma za takava)

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49
Grading comment
Blagodaria.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
водещ доставчик на информационни услуги


Explanation:
водещ информационен доставчик (провайдер) - мисля, че може и така, обаче съм срещал подобно само на руски, но не на български:

1) Tek е водещия доставчик на Интернет и Итернет услуги в Елин...
This page uses frames but your browser doesn t support them
http://elpel.bol.bg/

2)BG Интернет Доставчици
Водещ интернет доставчик за град Русе ...
http://www.all.bg/Internet/ISP/Regional/Other/

3)Услуги извършвани от РТИК
Информационни и интернет услуги ...
http://www.chamber.rousse.bg/htm/services_bg.htm

4)Search Service
STN International (the Scientific & Technical Network) является крупнейшим ведущим информационным провайдером в области науки и технологий.
http://stn.permcnti.ru/portal/searchsv.html

5)ПАН.ru - Провинциальное агентство новостей
... ведущего информационного поставщика области - сервера Lenta.Kaliningrad.Ru ...
http://www.pan.ru/print.php3?id

Успех!


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P
31 mins
  -> Благодаря!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
водещ доставчик на информационни технологии


Explanation:
Казва се и провайдър, но в по-официален текст е добре да е доставчик. Провайдер е жаргонът сред провайдърите:))))

slavist
PRO pts in pair: 37