KudoZ home » English to Bulgarian » Marketing

"busy work"

Bulgarian translation: общи/рутинни/стандартни сведения


04:18 Sep 10, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Marketing
English term or phrase: "busy work"
The encouragement of gathering "busy work" in a pre-interview phone conversation.
Maria Kirilova
Bulgarian translation:общи/рутинни/стандартни сведения
Explanation:
Значението на фразата е по-друго, само че в контекста на коментара It is disappointing to see the expression
of the CEO fall when you ask these basic questions според мен става дума за това - първо по телефона събираш основните данни, после лично задаваш важните въпроси.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
I appreciate.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2интензивна, напрегната работа
Natasha Stoyanova
5общи/рутинни/стандартни сведенияBoyan Brezinsky


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
интензивна, напрегната работа


Explanation:
Окуражаване за приемането на предложение за интензивна, напрегната работа в телефонен разговор преди интервю.

Справки: личен опит

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P
27 mins

agree  Ludwig Chekhovtsov
3 days 15 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
общи/рутинни/стандартни сведения


Explanation:
Значението на фразата е по-друго, само че в контекста на коментара It is disappointing to see the expression
of the CEO fall when you ask these basic questions според мен става дума за това - първо по телефона събираш основните данни, после лично задаваш важните въпроси.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644
Grading comment
I appreciate.