KudoZ home » English to Bulgarian » Marketing / Market Research

point-of-sale merchandising

Bulgarian translation: мърчандайзинг в търговските обекти


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:point-of-sale merchandising
Bulgarian translation: мърчандайзинг в търговските обекти
Entered by: Elenka Ganeva

16:24 May 20, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: point-of-sale merchandising
Automotive window films
Една от изключителните характеристики на продукта
Elenka Ganeva
мърчандайзинг в търговските обекти
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 24 mins (2005-05-20 19:49:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://64.233.183.104/search?q=cache:UO5UpxXhi70J:iccd.unwe....
Selected response from:

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Grading comment
Благодаря на всички, момичета и момчета!
Smily наистина кандидатства и получи тест, но не отговори и, съответно, не работи по проекта. Това бяха последните 2 думи от изпратения ми текст. Просто исках да узная мнението на колеги професионалисти.
Извинявам се, че не отговорих толкова дълго време. По празниците бях на място, където мако хора знаят какво точно означава 'компютър'.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3мърчандайзинг в търговските обекти
Iolanta Vlaykova Paneva
3 +1мърчъндайзинг
Rosica Dimitrova


Discussion entries: 9





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
мърчандайзинг в търговските обекти


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 24 mins (2005-05-20 19:49:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://64.233.183.104/search?q=cache:UO5UpxXhi70J:iccd.unwe....

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря на всички, момичета и момчета!
Smily наистина кандидатства и получи тест, но не отговори и, съответно, не работи по проекта. Това бяха последните 2 думи от изпратения ми текст. Просто исках да узная мнението на колеги професионалисти.
Извинявам се, че не отговорих толкова дълго време. По празниците бях на място, където мако хора знаят какво точно означава 'компютър'.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  invguy
5 hrs
  -> благодаря!Nice to see you again :)

agree  Vladimir Shapovalov
2 days16 hrs
  -> благодаря

agree  merchy: Ако имате въпроси за мърчандайзинг http://www.dpview.eu/
1426 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
мърчъндайзинг


Explanation:
point of sale : actual location where the client makes the purchase; computer application which facilitates sales transactions and often helps track inventory

Ne znam dali ti pomaga, znam samo kak e na svedski:( Vyrti mi se da re4em samo myr4ъndaizing (postoianno izlagane na produktite v tyrgovskia obekt)

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 54 mins (2005-05-21 06:18:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.hidalgo.bg/opencms/hidalgo/group_Merch/

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 57 mins (2005-05-21 06:22:00 GMT)
--------------------------------------------------

Пак казвам, че не съм специалист, но на доста страници в google се употребява само мърчъндайзинг и после се обяснява, че това продажба и излагане на продуктите в търговски обекти. Някой, който се занимава по-сериозно с икономика може да каже дали се получава тавталогия ако се добави \"в търговските обекти\".

Rosica Dimitrova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iolanta Vlaykova Paneva
25 mins