KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

Industrial Flanged Immersion Heater

Bulgarian translation: промишлен фланцев потопяем нагревател


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Industrial Flanged Immersion Heater
Bulgarian translation:промишлен фланцев потопяем нагревател
Entered by: Sunny66

11:23 Mar 26, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Industrial Flanged Immersion Heater
Става въпрос за някакви помпи
Sunny66
Bulgaria
промишлен фланцев потопяем нагревател
Explanation:
Използва се и името "бързовар".
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Mnogo blagodarja!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1промишлен бойлер с потопяем нагревател
minahadji
3 +1промишлен фланцев потопяем нагревател
Trufev


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
industrial flanged immersion heater
промишлен фланцев потопяем нагревател


Explanation:
Използва се и името "бързовар".

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 388
Grading comment
Mnogo blagodarja!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  invguy: Бих казал - промишлен потопяем нагревател с (за) фланцов монтаж. Само дето не съм съгласен с "бързовар" - това обикновено значи самостоятелен (т.е. НЕмонтиран) битов (т.е. НЕпромишлен) потопяем нагревател.
7 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
industrial flanged immersion heater
промишлен бойлер с потопяем нагревател


Explanation:
тези бойлери, по-скоро реотани, се закрепват на фланеца, който съответно се заварява към стената на резервоара или дюзата

minahadji
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Aleksandrova
4 hrs