KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

hammock

Bulgarian translation: кош/контейнер (за трева)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hammock
Bulgarian translation:кош/контейнер (за трева)
Entered by: Vassil Lenchev

11:25 Nov 25, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Science - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: hammock
Do not operate the mower when the hammock is removed.
Petya Ivanova
United Kingdom
кош/контейнер (за трева)
Explanation:
В два от три сайта на търговци на такива косачки беше употребено "кош", в третият - "контейнер".
Selected response from:

Vassil Lenchev
Bulgaria
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2кош/контейнер (за трева)
Vassil Lenchev
4колектор (за трева)BUSINESSFORUM Ltd
3 +1хамак
Trufev


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
хамак


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2008-11-25 11:54:31 GMT)
--------------------------------------------------

Предполагам, че е мрежа опъната във вид на хамак върху конструкцията на косачката.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 388
Notes to answerer
Asker: Тук ми убягват техническите познания. Тази дума "хамак" има ли някакво друго значение в машинните науки освен това, което всички знаем от всекидневния живот?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxpalilula: Приемливо!
17 hrs
  -> Благодаря

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
колектор (за трева)


Explanation:
вид подложка

BUSINESSFORUM Ltd
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
кош/контейнер (за трева)


Explanation:
В два от три сайта на търговци на такива косачки беше употребено "кош", в третият - "контейнер".

Vassil Lenchev
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elenka Ganeva: Да. Работила съм в тази област. Разполагам и с каталог (на бълг. език) на фирма-производител. Представлява нещо като торба, която се прикрепва в задната част на косачката. Успех!
14 hrs

agree  Velin Radenkov
1 day19 hrs