KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

tractor

Bulgarian translation: трактор, влекач


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tractor
Bulgarian translation:трактор, влекач
Entered by: Lilia Ignatova

19:26 Feb 12, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / creeper
English term or phrase: tractor
The tractor is equipped with 3-speed range lever and also a creeper.
a creeper with Creep speed ranges
Maia Alexandrova-Carboni
Italy
трактор, влекач
Explanation:
трактор или влекач, зависи от контекста ... с трискоростен лост

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-12 20:34:08 GMT)
--------------------------------------------------

Допълнителни пояснения, пък Вие преценете:
Creeper може да е конвейр, а в комбинация с gear – спирачка.
Creeper tractor е гъсеничен трактор.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-12 20:40:03 GMT)
--------------------------------------------------

Creeper gear – спирачка или понижаваща скоростта предавка.
Selected response from:

Lilia Ignatova
Bulgaria
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2трактор, влекачLilia Ignatova
5 +1влекач
4leavedClover
4тележкаnatasha stoyanova


Discussion entries: 7





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
влекач


Explanation:
Щом питате, значи не Ви трябва "трактор". BTW, означава още и "САМОЛЕТ С ПРЕДНО ВИТЛО" според http://online-old.ectaco.com/online/diction.php3?lang=2&q=4&...

4leavedClover
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev
10 days

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
тележка


Explanation:
крийпър (от пълзене) - ниски скорости на предавка

natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12

44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
трактор, влекач


Explanation:
трактор или влекач, зависи от контекста ... с трискоростен лост

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-12 20:34:08 GMT)
--------------------------------------------------

Допълнителни пояснения, пък Вие преценете:
Creeper може да е конвейр, а в комбинация с gear – спирачка.
Creeper tractor е гъсеничен трактор.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-12 20:40:03 GMT)
--------------------------------------------------

Creeper gear – спирачка или понижаваща скоростта предавка.

Lilia Ignatova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  stefanov_a
52 mins
  -> Благодаря, но въпросът бе прехвърлен в creeper.

agree  Peter Grm
19 days
  -> Благодаря.