Girth Weld Coating

Bulgarian translation: облицовка на заваръчен шев

English term or phrase:Girth Weld Coating
Bulgarian translation:облицовка на заваръчен шев
Entered by: Maia Alexandrova-Carboni

16:47 Jun 17, 2018
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / gas pipeline
English term or phrase: Girth Weld Coating
Пояснение към термина: а girth weld coating is a protective fluid layer that is applied to the metal surface of two pipes that have been joined along their circumference during pipeline construction. These coatings are designed to prevent corrosion and are often produced in the form of an epoxy or polyurethane.
Maia Alexandrova-Carboni
Italy
облицовка на заваръчен шев
Explanation:
Или покритие.

--------------------------------------------------
Note added at 14 heures (2018-06-18 06:50:17 GMT)
--------------------------------------------------

Шевът, разбира се, е кръгов, което пропуснах да отбележа. Но така или иначе това са тръби, няма да е надлъжен. По-важната информация тук според мен е за облицовката.
Selected response from:

Ekaterina Kroumova
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1облицовка на заваръчен шев
Ekaterina Kroumova
4Кръгово заваряване (покритие, обшивка на...)
Elena Radkova


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
girth weld coating
Кръгово заваряване (покритие, обшивка на...)


Explanation:
+

--------------------------------------------------
Note added at 13 heures (2018-06-18 06:12:16 GMT)
--------------------------------------------------

@ Asker: Позволих си да го проверя на френски- soudure circulaire



    Reference: http://https://www.corrosionpedia.com/definition/1951/girth-...
Elena Radkova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
girth weld coating
облицовка на заваръчен шев


Explanation:
Или покритие.

--------------------------------------------------
Note added at 14 heures (2018-06-18 06:50:17 GMT)
--------------------------------------------------

Шевът, разбира се, е кръгов, което пропуснах да отбележа. Но така или иначе това са тръби, няма да е надлъжен. По-важната информация тук според мен е за облицовката.

Ekaterina Kroumova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christo Metschkaroff: Облицовка - в банята... ;-( Върху материал - покритие... ;-)
18 hrs
  -> !!! :) Благодаря. Трябва да мисля повече.