KudoZ home » English to Bulgarian » Medical: Instruments

crossover sheaths

Bulgarian translation: кръстообразни водачи/кожуси за фиксиране на катетър


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:crossover sheaths
Bulgarian translation:кръстообразни водачи/кожуси за фиксиране на катетър
Entered by: Elena Aleksandrova

17:37 Mar 11, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: crossover sheaths
7 or 8 Fr crossover sheaths

Изброяват се инструменти, които трябва да се използват с катетъра
Elena Aleksandrova
Bulgaria
кръстообразни водачи/кожуси за фиксиране на катетър
Explanation:
елементи за фиксиране с цел безкръвна манипулация
Selected response from:

Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Grading comment
Благодаря
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3кръстообразни водачи/кожуси за фиксиране на катетър
Pavel Tsvetkov
3припокриващи се обвивки
Trufev


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
припокриващи се обвивки


Explanation:
През които се прекарва катетърът.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-03-12 06:22:13 GMT)
--------------------------------------------------

На линка можете да видите какво представлява една лазерна обвивка - има формата на маркуч, но той изпълнява в случая и ролята на лазерен световод, с който се извършва изрязване на тъкан при необходимост:
http://openmed.nic.in/255/01/bracke.htm

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 140

2 days4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
кръстообразни водачи/кожуси за фиксиране на катетър


Explanation:
елементи за фиксиране с цел безкръвна манипулация


    Reference: http://209.85.129.104/search?q=cache:Gw0n943fz9gJ:www.uni-ho...
    Reference: http://www.proz.com/kudoz/846670
Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 48
Grading comment
Благодаря