KudoZ home » English to Bulgarian » Medical: Instruments

non-disturbing gases / disturbing gases

Bulgarian translation: газове (не)оказващи въздействие при отчитане нивото


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:non-disturbing gases / disturbing gases
Bulgarian translation:газове (не)оказващи въздействие при отчитане нивото
Entered by: Atanas Dakov

10:16 Mar 14, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: non-disturbing gases / disturbing gases
Касае се за газове, оказващи / неоказващи ефект върху показанието при измерване на CO2.
Kamen Ivanov
Bulgaria
газове (не)оказващи въздействие при отчитане нивото на CO2
Explanation:
.
Selected response from:

Atanas Dakov
Bulgaria
Grading comment
В крайна сметка използвах този вариант.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3газове (не)оказващи въздействие при отчитане нивото на CO2
Atanas Dakov
3не-влияещи газове / влияещи газове
Rossen Roussev
3несмущаващи газове / смущаващи газове
Trufev


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
несмущаващи газове / смущаващи газове


Explanation:
Добре е да давате повече контекст на английски език. Така помощта би била по-ефективна.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 140
Notes to answerer
Asker: Мисля, че предложението Ви е добро. Но ето и контекст: "Non-disturbing gases are those with a maximum effect on the CO2 reading at 5.0 vol% < 0.2 vol%."


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
газове (не)оказващи въздействие при отчитане нивото на CO2


Explanation:
.

Atanas Dakov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
В крайна сметка използвах този вариант.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  etale
1 hr
  -> Благодаря

agree  petkovw
1 day1 hr
  -> Благодаря

agree  V_N
10 days
  -> Благодаря

1 day23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
не-влияещи газове / влияещи газове


Explanation:
Така ще може да се даде и обяснението за тези газове - "Non-disturbing gases are those with a maximum effect on the CO2 reading at 5.0 vol% < 0.2 vol%."

Rossen Roussev
France
Native speaker of: Bulgarian