KudoZ home » English to Bulgarian » Medical

stylet

Bulgarian translation: тънък зонд, най-често метален; сонда


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stylet
Bulgarian translation:тънък зонд, най-често метален; сонда
Entered by: Natasha Stoyanova

06:35 Nov 27, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: stylet
stylet
andre
тънък зонд, най-често метален
Explanation:
Терминът може да се използва в различни области.
Трябва повече контекст, ако това не е достатъчно.

Справки: www.MedTerms.net
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1тънък зонд, най-често метален
Natasha Stoyanova
4стилетLudwig Chekhovtsov


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
тънък зонд, най-често метален


Explanation:
Терминът може да се използва в различни области.
Трябва повече контекст, ако това не е достатъчно.

Справки: www.MedTerms.net


Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vihar Krastev: Напълно е вярно, че трябва повече контекст, защото би могло и да е тънка сонда, и тънък успокоител за катетър или игла.
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
стилет


Explanation:
Може би и малка кама, но може и просто стилет:

English-Bulgarian Dictionary:
STYLET - МАЛКА КАМА; СТИЛЕТ; СОНДА; ЧЕТИНЕСТ ИЗРАСТЪК

Успех!

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564