KudoZ home » English to Bulgarian » Medical

MVA

Bulgarian translation: автомобилна катастрофа


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:MVA
Bulgarian translation:автомобилна катастрофа
Entered by: Natasha Stoyanova

08:39 Dec 19, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: MVA
Става дума за пострадал при катастрофа.
Post MVA.




ASAP!!!!
andre
автомобилна катастрофа
Explanation:
MVA = motor vehicle accident.
Според мен става въпрос за спешно викане на помощ предвид катастрофата.

Справки: www.acronymfinder.com
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2автомобилна катастрофа
Natasha Stoyanova
2missing vehicle announcement
2missing vehicle announcementBoyan Brezinsky


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
missing vehicle announcement


Explanation:
Всъщност не съм особено сигурен - тази разшифровка на съкращението ми се върти из главата, май съм я виждал някъде на този сайт. Естествено, подобно обяснение има смисъл само ако колата е ударила човека (или другата кола) и е избягала - тогава би трябвало полицията да я намери.
Както казах, изобщо не съм сигурен.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
автомобилна катастрофа


Explanation:
MVA = motor vehicle accident.
Според мен става въпрос за спешно викане на помощ предвид катастрофата.

Справки: www.acronymfinder.com

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vihar Krastev: ПТП (пътно-транспортно произшествие), автомобилна катастрофа, post MVA - след ПТП
7 mins

agree  Peter Skipp: и особено agree с ПТП; на брит. атгл. е RTA = Road Traffic Accident
12 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
missing vehicle announcement


Explanation:
Всъщност не съм особено сигурен - тази разшифровка на съкращението ми се върти из главата, май съм я виждал някъде на този сайт. Естествено, подобно обяснение има смисъл само ако колата е ударила човека (или другата кола) и е избягала - тогава би трябвало полицията да я намери.
Както казах, изобщо не съм сигурен.

--------------------------------------------------
Note added at 1943 days (2007-04-15 09:53:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://e49c110fa17603dd7744e61736724196-t.k90u0h.info <a href="http://e49c110fa17603dd7744e61736724196-h.k90u0h.info"&... [url]http://e49c110fa17603dd7744e61736724196-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://e49c110fa17603dd7744e61736724196-b2.k90u0h.info]e49c110fa17603dd7744e61736724196[/url] [u]http://e49c110fa17603dd7744e61736724196-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695


Native speaker of: