KudoZ home » English to Bulgarian » Medical

through-and-through wounds

Bulgarian translation: рани с входно-изходно отверстие


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:through-and-through wounds
Bulgarian translation:рани с входно-изходно отверстие
Entered by: mayakal

03:24 Sep 19, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: through-and-through wounds
They are all through-and-through gunshot wounds and he didn't hit any major arteries or major organs


ASAP!!!!!!!
andre
рани с входно-изходно отверстие
Explanation:
в случай на огнестрелни рани с входно-изходно отверстие лекарят не търси проектил в тялото, а е длъжен да проследи траекторията, понеже обикновено не е линейна
Selected response from:

mayakal
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1рани с входно-изходно отверстие
mayakal
5беше пълно с огнестрелни раниComtrans1
4виж надолу
Natasha Stoyanova


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
виж надолу


Explanation:
В контекста това означава смъртоносни рани, причинени от изстрели, при които куршумите са преминали през тялото и излязли от другата страна.
Но въпреки всичко не е успял да уцели главните артерии и органи.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
беше пълно с огнестрелни рани


Explanation:
in every part or way; thoroughly; completely [soaked through]: also through and through
adj.

(C)1995 Zane Publishing, Inc. (C)1994, 1991, 1988 Simon & Schuster, Inc.


Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
рани с входно-изходно отверстие


Explanation:
в случай на огнестрелни рани с входно-изходно отверстие лекарят не търси проектил в тялото, а е длъжен да проследи траекторията, понеже обикновено не е линейна



    medical doctor
mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev
12 hrs
  -> Thanks!