KudoZ home » English to Bulgarian » Medical

tibia and fibula

Bulgarian translation: тибия и фибула


00:06 Sep 23, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: tibia and fibula
No
andre
Bulgarian translation:тибия и фибула
Explanation:
Това са двете кости на подбедрицата. На български могат да се нарекат съответно малък пищял и голям пищял, но не са особено популярни сред лекарите. В медицинската литература е прието да се пишат или на латиница, или с български букви
Selected response from:

Dobrin Popov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5тибия и фибулаDobrin Popov
5тибия и фибулаDobrin Popov
4 +1тибия и фибула
mayakal


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
тибия и фибула


Explanation:
това са анатомичните названия на двете основни кости на крака между коляното и глезена
думите са от латински и са еднакви на бълг. и англ.
:))

mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: Точно е!
5 hrs

2 days 6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
тибия и фибула


Explanation:
Това са двете кости на подбедрицата. На български могат да се нарекат съответно малък пищял и голям пищял, но не са особено популярни сред лекарите. В медицинската литература е прието да се пишат или на латиница, или с български букви

Dobrin Popov
PRO pts in pair: 16

2 days 6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
тибия и фибула


Explanation:
Това са двете кости на подбедрицата. На български могат да се нарекат съответно голям пищял и малък пищял, но не са особено популярни сред лекарите. В медицинската литература е прието да се пишат или на латиница, или с български букви

Dobrin Popov
PRO pts in pair: 16